ALEJKA

ALEJKA

PŘEKLAD PSANÉHO SLOVA Z OBRÁZKU V ANGLICKÉM JAZYCE

TRANSLATION OF THE TEXT FROM IMAGE:::::::::::::::
WELCOME WITH LOVE IN MY BLOG, WHICH LET IT BE FOR ALL OF YOU LOOKING FOR A GUIDE INSPIRATION
IN THE COMMON PERCEPTION, HARMONY AND SHARING FEELINGS, EMOTIONS...


čtvrtek 16. ledna 2014

Když jsem začal mít rád sám sebe



Když jsem začal mít rád sám sebe
Pochopil jsem, že jsem vždy a při každé příležitosti
Ve správném čase a na správném místě
A všechno, co se uděje je správné
A od té doby jsem začal být klidný
Dnes vím: tomu se říká DŮVĚRA


Když jsem začal mít rád sám sebe
Rozpoznal jsem, že emocionální bolest a utrpení
Jsou pro mě jen varování pokud žiju proti své vlastní pravdě.
Dnes vím: tomu se říká BÝT AUTENTICKÝ


Když jsem začal mít rád sám sebe
Přestal jsem toužit po jiném životě
A uviděl jsem,že všechno kolem mě byla výzva k růstu
Dnes vím: tomu se říká ZRALOST


Když jsem začal mít rád sám sebe
Přestal jsem se okrádat o svůj volný čas
A přestal jsem spřádat grandiózní projekty pro budoucnost.
Dnes dělám jenom to co mi přináší zábavu a radost.
Co mám rád a co přivádí moje srdce k smíchu.
Mým způsobem a ve vlastním tempu.
Dnes vím: tomu se říká UPŘÍMNOST


Když jsem začal mít rád sám sebe
Oprostil jsem se od všeho co pro mě nebylo zdravé,
Od jídla, lidí, věcí, situací
A všeho co mě vždy táhlo dolů, pryč ode mě samého.
Ze začátku jsem to nazýval „zdravý egoismus“
Ale dnes vím, že je to LÁSKA K SOBĚ SAMÉMU


Když jsem začal mít rád sám sebe
Přestal jsem mít chtít vždycky pravdu
A tím se začal méně mýlit
Dnes vím: tomu se říká POKORA


Když jsem začal mít rád sám sebe
Začal jsem se bránit, žít dále v minulosti
A starat se o mojí budoucnost.
Teď žiju pouze v tomto okamžiku ve kterém je VŠECHNO.
Tak teď prožívám každý den a nazývám to UVĚDOMĚLOST


Když jsem začal mít rád sám sebe
Poznal jsem, že moje myšlení mě může přinášet chudobu a nemoc.
Když jsem ale poprosil síly mého srdce,
Dostal rozum důležitého partnera
Toto spojení dnes nazývám MOUDROST SRDCE


Už se nemusíme dále bát sporů, konfliktů a problémů
V našem vlastním nitru i s ostatními lidmi,
Protože i hvězdy někdy třeskají o sebe
A vznikají nové světy.
Dnes vím: TOHLE JE ŽIVOT




► Charlie Chaplin
► Při příležitosti jeho 70. narozenin 16. dubna 1959>


► ZPRACOVALA ALENA PUNDYOVA PRO BLOG SRDCE KALEIDOSKOPU

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji pěkné dny Všem fanouškům a čtěnářům v plnosti zdraví, radosti i spokojenosti. Pokud odpovídáte a komentujete u příspěvku vždy dávám zpětnou vazbu jakmile je mi to časově možné....